alya5 sole oldu normal muane olmak için hastaneye gittim kontrol amaçlı bni acile nstye yönlendirdi dedim kasıklarım da ağrı var dedim sora nst girdim alttan muane oldum acilmam ve sancim var dedi ama bn hissetmiodim onları sonra yürüyüş yap dediler bı saat hastanenin içinde yürüdüm geldim 5 cm acilman var dedi yatış yapicaz dediler yatisim oldinsonra alltan muane edilmeye başladım açılma ilerledi yine yürüyüş yaptım. Sonra suyumu patlattı ebe acilamn hizlansin die sonra en son suni sancı yedim sancılarım şiddetlendi bayağı ve büyük tuvalt hissi dgelio zaten öle olunca ikin dedi 3 ikinmayla dogurdum çok şükür doğum sürecim bu şekilde geçti çok şükür sizde bi avazda kurtulursunuz ins🤲🧿💙