Busra2013 Kızlar 43 gun oldu hala kanamam var gunde 2 pet rahat doluyor son 37 gun fln azalmıstı bıtmıstı bırden kanama oldu 6.7 gundur acaba normal adetmı bu doktora gıtmıstım dıkıslerım rahmım ıyıydı
Yavruhamsi Busra2013 62.gün bitmişti zaten yoğunda değildi 65e kadar dinen de sıkıntı yok özür hali oluyor