11 hafta 5 gunluk hamileyim. Yaklasik yarim sattr belim agriyo bikackezde kasklarima girdi. Siddetli dgl ama.wc girdim peceteye krmiziya donuk kahve akinti gelmis sikdirdigimdede ack kahve seklinde geldi. Ne olmus olablr lutfen yardm edin korkuyorum. Yarin gunduz dr randevum var acil ckmak istemiorm birsey yapamicaklari icin. Basiniza geldimi neler yaptinz korkmalimiyim 😭 aglamaya basladm elmde dgl deliricem