Çok normal aynılarını yaşıyorum. Doğuma hazırlık yapıyor vücudun. Su,nişan,aşırı sancı olmadığı sürece gitmene gerek yok. Bebeğinin haraketlerinde problemde yoksa yatarak vakit geçir. Ben hala yatıyorum hiç yataktan kalkmadım desem yeri tuvalet dışında.