2345hafsa Sblbngl gözünüz aydın rabbım analı babalı büyütsün darısı 40haftayı aşanlara ınsallah nasıl oldu Doğum surecını anlatırmısınız
Zeynepylmz06 Sblbngl gözün aydin canim allah bagislasin . Rabbim analı babalı büyütsün inşallah hayırlı evlat olsun . Nerde yaptin dogumunu , memnun kaldinmi , normal oldu sanirim
pusatmom35 Sblbngl hayırlısı olsun ne güzel kolay doğum nasip etmiş Rabbim 🥰 Allah’ım bende doğurayım yarabbim amiiiiinnn 😂
Sblbngl Ankara şehir hastanesinde yaptım doğumumu o kadar iyilerdiki valla cok memnun kaldım tabi onlara görede hastamız cok iyidi dediler karşılıklı yapınca rahat gecti benim dogumum necati hoca yoktu dogumda burda dogumu yaptıran ebelermiş kızlar doktor ise dikiş kısımla ilgileniyormş başımda sürekli bir ebe duruyordu 2 dk yanımdan ayrılmasıyla bebeğim gelmesi bir oldu 😂😂😂 annem yanımdaydı Allahtan koşup içeriye seslendi anında hepsi geldi saniyelik gec kalsalardı bebeğimi yatağın üstüne doğacaktı 😂😂😂 çok şükür hepsi iyiler siz dediklerni yaparsanız doğum gercekten çok rahattı. İnş hepiniz benim gibi dogum gecirirsiniz iki dikişim var tabi ikinci gebeliğimdi bunun faydası varmıdır bilmiyorum ama dikiş azlığı rahata kavuşturdu beni 😂
Zeynepylmz06 Sblbngl çok şükür canim sevindim senin adina. Peki odalar tek kisilik, plates topu , hasta yataginda doğum duyuyorum dogrumu seninde bunlar varmiydi oldumu. Ozelden farki yok temiz vs diyorlar
2tospikannesii Sblbngl kiz masallah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin rabbim darısı bizlerin başına olsun inşallah rabbim hepimize sağ salim kucağa almayı nasip etsinn 🥰🥰
Ozgebhb Sblbngl Allah analı babalı büyütsün inşallah, gözün aydın.. :) sancın falan hiç olmadı mı bir de o sancı nasıl bir şey belden mi geliyor, kasıklardan mı vajinadan mı benim şu an 35. Haftam iki göğüsümün altı çok ağrıyor 😬
Serapmehmet_19 Sblbngl gözün aydın kuzum biraz bekletti seni ama sonunda sağ salim kavuştun, hayırlıca büyütün inşallah evladınızı 🤲🏻❤️
Zeynepylmz06 Sblbngl benim ilk hamileligimde oglum oldu oda 40+5 te geldi oda zorla . Zaman gecmiyordu son zamanlaer cok zordu gerçekten. Yerlerinde rahatlar sanirim gelmek istemiyorlar 😂😂
Sblbngl Hepinize ayrı ayrı tşk ederim canlarım darısı inş sizlere. Evet dogum yaptıgım yerde tektim sancı cektiğin yer dogum aynı plates topu herşey mevcut ebeler bana denk gelenler cok iyi insanlarda acayıp güzel ilgilendiler benim sancım karnımdan geliyordu ama oğlumda hamileyken onda sancım belden gelmişti. Ben şehir hastanesinden memnun kaldım hiç kırıcı laf yok çok güzel ilgilendiler herşey sizlerin elinde kızlar dediklerini güzel yapın daha rahat edersiniz ve işiniz daha hızlı oluyor. Odalar tek kişilikmiş ama şuanda hasta dogum cok fazla oldugu için iki kişiliğe cıkarılmış.
Elofasya EbruY44 36 haftalık gitmiştim hem 1 cm açılmam vardı hemde yumuşama şuan 38+3 üm hayla doğuramadım🙄🤦♀️
Sblbngl Evinru iki cocuklu olunca zor girip mesajları görüyorum 😂😂 parlaklık için gittik şuan için bişe yok dediler 1 yaşında bir daha getirin bakalım dediler