Nil2736 Anladım teşekkür ederim cevabın için ben zaten 2 aylık hamileyken binmiştim ozamanda miğde bulantım çoktu hatta havaalanında bile çok kusmuştum yerimde duramıyordum bayılcak gibiydim şuan çok şükür daha miğde bulantım ve kusmam yok bayramdan sonra gideceğim zaten inşAllah sıkıntı yok binebilirsin derse zaten binerim yani benim tek korkum bebeklerime ve bana bişey olmasın☺️