Tansiyon düşüklüğünde sorun olmuyor. Demir,kan eksikliğiniz yoksa sorun yok. Benimde 4 aydan itibaren tansiyonum hep düşüktü. Ayakta duramıyordum. Tek başıma bir yere gidemiyordum. Tansiyonum düşüyor anında tuvaletim geliyor ve kusuyordum. Anksiyete var bir de bende. Hepsi birleşince mahvolmuştum resmen. Tek başınıza bir şey yapmayın. Aç kalmamaya dikkat edin. Şekerli su yanımda taşıyordum krakerle. Çok bir işe yaramadı ama sizde yarayabilir. Doktor yükselmesin yeter ki düşsün demişti bana. Doğuma kadar sürer demişti. Neredeyse öyle de oldu. 35 haftamda falan azaldı. Şuan çok nasir oluyor. Ama tabi her an değişebilir. O yüzden korkmayın düşük tansiyondan. Benim ki sizinkinden daha da düşüktü.