Sedaaa95 Kızlar sabahları yemekten sonra decavit alıyorum akşam 7 gibide folidoce ama şimdi unutup folidoce yerine tekrar decavit aldım bir şey olur mu ne yapmalıyım folidoce içmeli miyim
SunnyG Baktım şimdi decavitte zaten folik asit varmış. Yerinde olsam bu akşam folidoce almam. Bir sıkıntı olmaz. Yarın normal kullanırsın
Sedaaa95 SunnyG bende ona bakıyordum korktum bi an içince farkettim geçmiş oldu şuan folidoce almadım zaten almam o zaman😪