Eslamliyam Saat 12 de sezeryene alındım pilanli tabi ben odaya alındığımda oğlum orda değildi burnunda sorun varmış nefes alamıyormus başka bir hastaneye sevk etiler lütfen dua edin bian önce oğlum igleşsın ona kavuşayım