Esranr95 Tgce09 benim bebeğim bir haftalık şuan sezeryan oldum ilk iki gün sütüm çok fazla gelmediği için hastane mama verdi sma 1numara bebeğim beğendi bizde çıkınca aldık şuan ara sıra mamada veriyorum gayet memnunuz
Iscn Tgce09 aptamil conformil kullandım 3 ay şimdi normal aptamil kullanıyorum güzel kilo aldırıyor ve gaz konusunda da iyi conformil olanı ama nıtmal aptamıl gaz yapıyor