Esrakky Kizlar bugun öyle şeyler yaşadimki hamile halimle halla şoktayım ben normalde oturdugum sehrin en iyi klinigine gidiyorum çok şukur maddi durumum iyi binlerce kez şükür allah olmayanada verir insallah neyse ilk defa arkadasim devlette hemsire diye ordada bir gorunim dedim allahim demez olaydım sadece merakimdan gittim . Neyse girdim iceriye hastaneye yani doktor 10 geldi o yaninda oturan asistan kişisi insan demek istemiyorum burnu kaf daginda herkese bir azar veriyor anlatamam muane başladi 10 kisi odaya aldilar muane ediyorlar doktora 2. Soruyu soramiyorsinuz bile hemen bagirip tersliyor sira bana geldi uzandim 10 saniye gecmeden haftasiyla uyumlu diyip kalk dedi ben şok 😱 biy kiloyu geçtim kalp atişini bile dinletmiyorlar . Kizlar yani paraniz yoksa bebeginizin kalp atişini dahi duyamiyorsunuz 🥺😢 ne oldugunu anlamadan bi kagida bisi yazdi yolladi . Ciktim arabama bindim bi agladim ordaki muhtac insanlar için pkolojim halla kotu benzim parama yazik neyse allahim sen butun herkesin maddi durumunu iyi etsin 😢🥺 konum ( Şanlıurfa)
aylinpalaa Esrakky bence devlet hastanesi şans meselesi. Kötü deneyim yaşadığınız için çok üzüldüm hamile halinizle ama bütün devletler aynı değildir eminim. Size kötüsü denk gelmiş😊
eslemesila Esrakky maalesef izmirdeyim aynı muamele burada da var birde 2 den fazla çocuğun varsa 3. Icin her seferinde azar isitiyorsun doktorlardan gerçekten yemin edip başlıyorlar bu işe ama nerde o yeminler
Merveofs Allah doktorun da iyisini versin kuzum özel devlet fark etmiyor ben de özele gidiyorum doktorum çok iyi şükür ama ilkin başka bir özele gittim bayan doktor var diye Allah kahretsin o kadını rezil bir şeydi bir azar bir bağırma çağırma falan. Yani pislik özelde de pislik devlette de….
findiklibadem Merveofs özel hastanede kötü muameleye nadir denk gelirsin, ama devlette çoğu kötü muamele yapar size, yüzünüze bakmadan mecburen orda duruyor gibiler genelde, iyisine denk gelmek şans meselesi…
Pnr_olcy61 Evet maalesef aynen pislik heryere pisliktir özel devlet farketmez insan olması önemli ben hep devlete gttim memnun olduklarımda oldu olmadıklarımda en son Ankara şehir hastanesine gttim ama ne zorluklarla kar bi boy agrım sızım çok var ve aracımız yok ve çok uzaktı bıze hastane ama gidene kadar ölüyorum sancıdan neyse gttık muayene oluyorum cinsiyeti sordum inanırmısınz söylemedi kadın doktor tersleyerek burası özel hastane deil burda cinsiyet söylemıyoruz prensibimizde yok falan yani bi hamile insan ne hevesle heyecanla gidiyo her gidişimde kalbim çarpıyor heycandan ama öyle bi imansız birine denk geliyosunki bütün hevesini heyecanını mahfedıyo malesef
Htcnal Pnr_olcy61 Bunu da hic anlamadim gercekten ,14.haftada sormadan soylemisti ,erkek galiba diye.Hatta bir ara bobrek buyumesi icin ultrasona giriyordum,o bile erkek mi annesi demisti .Ne demek prensipte yok,cins insanlar,goruyorsan soyle iste.
Yasemincee En son gittiğim de komidinin üzerine parayı da bıraksaydın dememek için kendimi zor tutmuştum. Durumum sıkıntılı olmasına rağmen özele gitmek zorunda kaldım. 2019 doğum yapmıştım devlet böyle değildi. Kendinizi kötü hissediyorsunuz resmen. Hocam kilosunu öğrenebilir miyim dedim. Napıcan kilosunu küçücük birşey zaten demişti
Oyku_derin Bende aynı şekilde Ankara’da kaç tane devlet hastanesinde muane olduysam aynı şekilde muane oldum dediğin gibi bı kalp atışı bile dinlenmiyor detaylı ultrasona gittiğimde 22 haftalıkken bana bebeğin 28 haftalık olduğunu detaylı ultrason gününü geçtiğini söyledi ertesi gün özele gittim ve bebek aynı 22 haftasıyla uyumluydu gerçekten çok rezil oldum şimdi özele devam ediyorum 15 günümüz kaldı doğuma rabbim bizi güzel insanlarla karşılaştırsın ayrıca devletten randevu aldığım doktorun adı misal ahmetse ben gittiğimde Ayşeye muane oldum reçeteye bastığı kasede de bır farklı doktorun adı yazıyordu 🤦
GebeHanim_ Oyku_derin saçmalığa bak nasıl 28 cikiyo salaklar ya rezil ederim o doktoru orda neresiyle.o diplomayı almış anlamadim
GebeHanim_ eslemesila ayyy yiyosa bana söylesin sana neeee be sen mi boğazına lokmayı koyuyorsun Uyutuyosun okula gönderiyorsun çocuk benim imkan var ki yapıyorum Derdi sana mı düştü Ay böyle doktorlar bana denk gelmesi. Rezil eder oturturum onu koltuğuna Haddini bilecek herşey den önce insanların özgür iradesine kimse karışamaz herkes eşittir
Merve1504 Esrakky al benden de okadar gerçekten paran varsa bebekler gibi ilgileniyorlar özel kliniklerde paran yoksa böyle hastanede kötü muamele görüyorsun
haklisinesracim Esrakky çok şükür beş kuruş vermeden vip muamele gordugum bir devlet hastanesine gidiyorum yoksa zor gerçekten
zamloss123 Esrakky ay bende ne oldu acaba diyorum biz mecburiyetten her kontrolde yaşıyoruz bu durumu yapacak bir şey yok. Allahtan devlette olsa bazı iyi doktorlar
charlottececi Esrakky devletteki doktorlarin muayene suresi devlet tarafından belirleniyor. O sartlarda senelerce calisinca maalesef böylesi insanlara donusuyolar ama sartlarinin suclusu kendileri degil devlet. Ben devlette paralı takipteyim. Muayeme ucreti oduyorum doktorum icin.(360 TL) acil sebeplerle baska doktorlara da gorundum bu surecte. Asistanlardi bir kismi; baska uzmana da göründüm. Hamileligimin basinda ozelde de doktora gittim. Ozelde gittigim doktor devletteki hoca kadar ilgilenmedi. Kendi tercihimle özele gitmiyorum. Ozel saglik sigortam var. Eksik tahlil vs yapmisti ozeldeki doktorum. Riskli gebeyim. Arastirma ve kadin dogum hastaneleri ancak yenidogan kuvez sureci bakimindan tam teşekkürlü ve donanımlıdır. Kalp atisi gebeligin basinda zaten cok dinletilmez. Zararli. İlerki donemlerde de taramalarda doktor duzenli mi diye bakabilir. Saglikci degilim ama bu sacma sistemin sorumlusunun sinirleri yipranmis insanlar degil de devlet olduğunun farkındayım. 🤷🏻♀️
Pnr_olcy61 @“Htcnal” aynen öyle bide burası özel hastane deilmiş miş yani insanları rencide ediyolar bende ilk kez devlet hastanesınde cinsiyet söylenmedini orda gördüm
Seymaaogretmenn12 Benim gittiğim devlet hastaneside aynen bu şekildeydi ilk gebeliğimi öğrendiğimde gittim ne bebeğimi gösterdi ne bilgi verdi . Ben tahmini 4 haftalık hamile olduğumu söyledim ultrasonda gördüğü halde bana bebeğimin kaç haftalık olduğunu söylememişti meğersem bebeğim 6 haftalıkmış. Sonra özelde ki doktorum tahlil istedi devlette yaptırdım bu sefer aynı hastanede başka doktora randevu aldım girmişken bebeğimide göreyim diye ultrasona girdim taş çatlasa 15 sn baktı ve döndü arkasını gitti bebek hakkında hiçbir şey söylemedi . Devlete gittiğin zaman ne bebeğini görebiliyorsun ne de bebeğin hakkında bilgi alabiliyorsun çok yazık gerçekten