Sevdaaaa123 15. Haftda banada ultrason muanesınde soyledıler hatta dırek fakulte hastanesıne sevk ettıler ordakı rısklı gebe bolumune gttım bunu bu kadar abartacak bı durum yok bebegın haftası cok küçük 3 lu testı bekleyelım ondada sorun çıkarsa ılerı tetkık ısterıs dedıler cok şükür testın sonucu temız geldı suan 18. Hftadayız tekrar muane oldum parlaklık duruyo ama korkmana gerek yok tek basına bı anlam ıfade etmıyo dedıler bnde cok takıntılı bırıyım hayatımda ılk kz duydgum bıseydı cok arastırdım etrafımdada bunu yaşayan cok kısı olmuş testım temız glmesıne ragmen yınede sıvı almayı ıstedıler bn kabul etmedım kalbımı ferah tutmaya çalışıyorum bsy olmaz bebışlerımıze Allhın ıznıyle🥰