Papatyamm1 Arkadaşlar başım çok ağrıyor 10 gün falan önce de ağrıdı parol içtim her bir yeriniz ağrıdığında içiyor musunuz içince de kendimi suçlu hissediyorum.
3minnosanasii Papatyamm1 kullanabilirsin canım ben geçen gün gripten dolayı acile gittim ilaçta içmek istemedim bi şey olur diye acilde direk parol serum takıldı hapını kullanırsan da aynı etkiyi görürsün demişti hemşire
eymeninannesi35 Papatyamm1 bende içiyorum canım ağrın olduğunda doktor günde 2 taneye kadar içebileceğimi söyledi hiç 2 tane içtiğim olmadı günde ama 1 tane içmiştim ağrım olduğu günler