Sekerportakalii HaticeKe estrofemi 8 hafta doluncaya kadar, progestan ampülü ve duphastonu 10 hafta doluncaya kadar, progestan kapsül coraspin ve folik asiti de 12 hafta doluncaya kadar kullandım canım
HaticeKe Conger doktorun bilgi verdimi canim ne kadar kullanilcak bu ilaclar. Biz estrofemi biraktik progestan hem fitil hem igne devam
ecebalci1204 Conger estrofem eczanelerde bulabiliyor musunuz? İzmir’de yaşıyorum hiç bir eczanede ilacı bulamıyorum firma üretmiyor diye bilgi veriyorlar bana son 1 haftalık ilacım kaldı daha ne kadar kullanıcam bilmiyorum bende 8 haftalık hamileyim
tazemomm16 5+6 suan ama kullanmaya devam edicem sanırım hala progestanı özellikle estrofemide kullanıcam ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem
Conger ecebalci1204 Biz de çok zor buluyoruz depolardan arattırıyor eczacımız ilacım bitmeden yedekli aldırıyorum ama bulmak çok zor fazla almakta fayda var ben 11. Kutuya geçeceğim
ecebalci1204 Conger haftaya doktor kontrolüm var o zamana kadar kullanabileceğim kadar arkadaşımdan aldım ama sanırım ondan sonra bulamıca umarım artık doktorum bitirir estrofemi 🥲
Deletedmom_33 HaticeKe Kan sulandırıcıyı lekelenme olunca 6+1 de kestim. Serumlar 8.hafta, progestan 12.hafta, estrofem 6.hafta kalp atışı duyunca,