Ysmn5836 canım doktorunun verdiği ilaçları düzenli kullan yumurta,süt,yoğurt,peynir bunlara özen göster. Kilo durumu biraz genetiğe de bağlı. Ben kahvaltımı güzel yapıyorum mutlaka yumurta yiyorum ara öğünlerde yoğurt,muz,ceviz,yulaf ve tarçın karıştırıp yiyorum. Benim şeker yüklemem sınırın üzerinde çıktığı için karbonhidrat ve tatlıya dikkat ediyorum. Ama gebeliğimin başında beyaz ekmeği bırakmıştım tahıllı şeyler tüketiyorum şuan 30. Haftadayım çok şükür haftalarına göre uyumlu gidiyorlar önemli olan bebeklerin birbirine uyumu demişti doktorum şükür onlarında gelişimleri birbirlerine paralel. Canım abur cubur çektiğinde yedim ama kararında kalkıp bir paket cips bitirmedim Fast food yediğim günlerde oldu ertesi günü mutlaka sebze yemeğe özen gösterdim sen kendi bünyene göre ayarla sen ne yersen onlarda onu yer öyle düşün bir de herkesin bünyesi farklı mesela yulaf bana çok iyi geliyor ama herkese iyi gelmeyebilir. Tüketemediğin şeylerin eksikliğini başka şeylerle tamamlamaya çalış mesela süt içemezsin bol yoğurt tüketirsin balık yiyemezsin doktoruna danışırsın omega-3 olan takviye önerir herşeyi güzel düşün enerjini hiç düşürme İnan sorunsuz su gibi geçiyor herşey🌺