Kızlar 2 kutu kullandım. Şuan 11+1 günlük olduk. Ve ilac galiba yan etkilerini göstermeye başladı 🙄 kaşıntı yapıyor ve kaşıdığım yerler kabarıyor. Ayrıca böyle sanki vücudumun her yerine iğne gibi batmalar oluyo 😔 benim yaşadığımı yaşayam var mı ? 12 gün sonra 3 aylık olcak tam ilacı içmem gerekiyo mu ?