Melkk Arkadaslar bunu yaşayan var mı ya yemek yıyorum hemen mide yanması oluyor hamıle olmadam öncede midemle ılgılı sorun yaşıyordum ama bu denlı degıldı ne yapcam bılemıyorum dahılıyeyemı gıtsem dıyorum
BusRaa20 Melkk valla canim 37 olcam yarin hala ayni ilac verdiler icsem bile ayni yediklerim agzima geliyor kusuyorum istemsizce karnim ac yiyorum yarim saat sonra cikariyorum gastroenterolojiye bile gittim kan dahi kustum icmedigim ilac da kalmadi ama yok olmuyor doktorun dedigi hamilelikte olan seyler bunlar yapacak bisi yok diyor benimde onceden mide sorunum vardi ama asla yanmazdi ve asla yediğimi cikarmazdim sanirim dedikleri gibi cocuk cok baski yapiyor mideye
Deletedmom727271 hamilelikte mide yanması olası bir durum. son zamanlar daha kötü olabiliyor bebek mideye baskı yaptıkça. maden suyu, yeşil elma yada ılık süt rahatlatır canım. çok kötü olursan doktoruna danış ilaç verir. geçmiş olsun