ikizlerin_annesi__ merhaba,
Ekmek canınız mı çekiyor yani nefis için yiyebilirsin belki ama ilk günler biraz hafif gitsen iyi olur doktorun yasakladığı bişe yoksa eğer çorba konposto salata ve protein ağırlıklı beslenmen senin ve bebeğin için en doğru yöntem. Özellikle emzirme döneminde sütünün kalitesi için karbonhidrat grubundan uzak durmalısın. Tamamen kesilmez ama börekler tatlılar tostlar vs sadece sütünün kalitesini düşürür laktoz ağırlıklı beslenmeden dolayı bebeğine de gaz geçer… protein ağırlıklı beslenmeye özen göster naçizane bilgim ve deneyimim bu yönde