Bahçeci de tüp bebek tedavisi gördüm 22 yaşındayım pko yum 6 tane emriyom var 4 tane 5.gün 2 de 6.gün emriyolariydi doktorum 5.gün olan en kaliteli emriyomu transtfer etti ve çok şükür oğlum tutundu şuanda 25+ 2 günlüguz allah kismeye aratmasin çok zor çok meşakkatli yorucu bir yol rabbim dileyen isteyen herkese hayırlı insanlara nasip etsin inş 💙🤲😊