Sz1207 ben yapıyorum 15 hafta oldum. Arkadaşımın doktoru yapabilirsin demiş. Banu çiftçi meşhur bir doktor var oda zararı yok diyor hatta doktorlarin çogu zararı yok diyor. Tam tersine elimizdeki telefonlsr radyasyon veriyormuş. Ama bu makineler sadece kıla etki ediyormuş. Ki bizim bu makineler tüyü sadece uyutuyor. Ne kadar etkili olabilir ki? Özel bolgeme falan yapıyorum. Tek yapmayacağım yer göbeğim