Eslem_1 pazar günü sol kasığımda şiddetli ağrıyla gittim. Gaz sancısı sandım başta bebeğe bakıldı önce nst ultrason vs bebekle ilgili şükür bi şey yoktu, idrar tahlilimde crp yüksek çıktı idrar yolu enfeksiyonu deyip yolladılar. Ama ağrım şiddetle devam etti, 4 gün hastane gezdim. 🥺 en sonunda bebekten dolayı kas yırtılması olduğu anlaşıldı.
Aile hekimi hormon, tam kan sayımı idrar tahlili vs ne varsa hepsini istedi. Orda çıktı tsh