Evlatcanlar canım doğumda çok ilgililermiş gidenler memnunmuş ama özele git derim, ben iki kez randevu aldım günü gelmeden doktor planı değişikliği diye iptal ettiler, arkadaşım suyu gelince gitti takipli olmasına rağmen doğumhanemiz dolu diye almadılar sevk te etmediler kız kendisi istanbula gidip doğurdu, kalabalık olduğu için maalesef böyle şeyler yaşanıyor