Ozum12 Çamaşır makinesi markalarından önerebileceğiniz varmı makina almam lazım ama hangi markayı almalıyım kararsızım ben kullanıyorum memnunum dediğiniz
Fatmaugurdoku Ozum12 Profilo 9 kilo kullanıyorum çok memnunum marka olarak kesin şunu al diyemem ama kilo olarak 9 10 kilo çok rahat oluyor 🤗
Gny18 Ozum12 kesinlikle bosch 5 senedir tullaniyorum bi beni yikamadi makina 😂 dili olsa beni evden kovacak sessiz gelinim 😬 cok dayanıklı bir marka zaten bosch
zamloss123 Ozum12 altus kullanıyorum gayet iyi bir keresinde sütyen teli kaçmıştı içine servis dışı olmasına rağmen servis ücret bile almamıştı sağolsun lar
Htcnal Ozum12 Annemlerin bir makinesi var bosch ,yegenimle yaşıt .25 yaşında😅Bosch’tan sasmamak lazim.