Zba yıllardır erkek lisesinde çalışan bir öğretmenim, gördüğüm her Efe mi problemli olur 😅 Normalde çok sevdiğim bir isimdi, 7 yılın sonunda asla çocuğuma koymam dediğim bir isim oldu. Genelleme yapmak yanlış tabi, bana denk gelenler böyle olduğu için negatif izlenimim oldu sanırım ama siz koyarsanız da inşallah efendi bir Efe olur evladınız🌺