Resde Benim de ikili taramada kombine risk oranım yüksek çıkmış, fetal dna testi yaptırmıştım. Ultrason ölçümleri gayet iyiydi. Beklemek çok zor, ilk birkaç gün çok stresliydim. Sonucum temiz geldi çok şükür. Sonrasında detaylı ultrason taramam da iyi geçti. İçinizi ferah tutun, stres yapmamaya çalışın. Güzel haberlerinizi bekliyorum. ❤️