Unlukacar ama çok tereddetlu davrandı iki üç kez bakınca göremedi doktorda bende tedirgin oldum dedi sonra.muayene bitene kdar yine kontrol etti sonra gördüm dedi en son aşama sekreteri rapor yazdı işte raporada eller 5 yazdı ayaklarda öyle ama öyle son anda söylemesi ve bana göstermemesi içime kuşku düşürdü anneleik sanırım, yarın başka bir doktora özele gidicem.esim devlete gitme dedi evime yakin başka bir özel hastaneye gidicem sadece parmağını görmek için onun dışında herşeyi iyiydi şükür bir eksik gedik yoktu. Ama şunu dusunuyorum doktor sonuçta rapora 5 parmak yazdı Allah korusn doğumdan sonra bir aksilik olsa doktor.aksini ispat edemez bize kağıt imzalatiyorlar detaylidan önce ama. Görmese yazmazdi gördüğünü yazmıştır diye dusunuyorum