Edadrmz Kızlar selam 35+3 teyim bugün doktor kontrolüm vardı 2930 kg bebek doktor toplu bi bebek olucak dedi ve suyumun biraz fazla olduğunu söyledi . Şekerden süphelendi ama bu zamana kadar olan bütün kan tahlillerime tekrar baktık şekerim hep normaldi . İnternetten bakıyım dedim bakmaz olaydım hep kötü şeyler yazmışlar iyice canım sıkıldı . Yarın tekrardan bi açlık bi tokluk değerlerime bakılıcak . Böyle bi durum yaşayan varmı aranız da ? Bu sebepten dolayı erken doğum vs olurmu yada zorunlu sezeryan falan ?
Busra2365 Edadrmz Benim öyle canım 35+3 dün göründüm 2960 kilo Ultrasona göre 36+6 görünüyor açlık tokluk istedi 1 hafta sonra değerlerimi götürücem normal görünüyor şekerimde ölçümlerime göre ama benim doktorum olumsuz birşey söylemedi şimdilik sadece önden gitmesi erken doğum yapar mı dedim yapabilir dedi
Kbraa5 Edadrmz Merhabaa 🌸 İçinizi rahatlatmak için söylemiyorum benimde bu 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde suyum aşırı fazlaydı banada neler söyledi son haftada şeker yüklemesi yaptırmak zorunda kaldım. Ama sonra aslan gibi oğluşum oldu sağlıklı 🐣 Râbbim e sığının ve içiniz rahat olsun. Sağlıkla gelsin bebişiniz, bebişlerimiz💙
Larakaya Edadrmz canım benim suyum az keşke benimde fazla olsaydı Rabbim sagsalim kucağına almayı nasip etsin 🙏❤️
Benjaminannesi Yok canım sıkma kendini Su eşidir o ve kendini sıkma görümcemde de aynı şey oldu mis gibi de kızı oldu 😇
Edadrmz Benjaminannesi yaa Allah razı olsun geldiğimden beri içim içimi yedi resmen su serptin içime🥰
Edadrmz Busra2365 haftamız aynıymış canım bende ultrasonda 36+3 görünüyodum bugün . Ya kötü bişey demedi doktor zatende ben nette araştırınca bi baktım neler yazılmış korktum açıkcası
Busra2365 Edadrmz Ay boşver interneti sen herkesin hamileliği bir olmuyor bu zamana kadar sağlıkla geldiler çok şükür az zamanımız kaldı inşallah sağlıklı devam eder kiloyuda çok görme dün burda okudum bizimle böyle haftalarda olan kişilerin bebişleride bu kilolarda yediğimiz yiyecekler heralde bebişleri kilolu yapıyor :)))
papatya56 Dün 35+1 haftalıgım dün gıttım kilosu 2600 dü maşallah bebeğine internette arastırma orda hep kötü şeyler yazıyo
Edadrmz papatya56 yok bida bakmam hayatta zaten içim daraldı okudukca . Sağlıkla gelsin bebişlerimizde inşallah🥰
Edadrmz Busra2365 evet ya sağlıklı beslenelim dedik yediklerimiz mi yaradı anlamadım😊 çok saol canım içimi rahatlattın valla
senayrtlk Canım benim de fazla suyum şekerli şeylerden uzak duracaksın dedi pirinç, makarna , beyaz ekmek tatlı vs hiç bir şey yemiyorum. Bir de bebekte sertleşme ya da toplanma oluyor mu sende?
Edadrmz senayrtlk evet bende yemicem bi süre bakalm bi değişiklik olucak mı ? Evet canım sürekli toplanıyo nefesim daralıyo resmen ve cok hareketli seninde öylemi
senayrtlk Edadrmz Evet canım benim de suyum fazlalaştığı sıralar çok fazla tatlı yiyordum dondurma vs. Doktorum dikkat etmen lazım dediğinde kesmeye başladım beyaz ekmek yemiyorum mesela kepekli yiyorum şu an çok şükür ilk baştaki gibi toplanmaz oldu arada bir oluyor ama rahatsız etmiyor beni hemen eksi haline dönüyor tekrar ☺️
Edadrmz Larakaya amin canım hepimizin inşallah 🥰 havuç suyu cok iyi geliyo diye okumuştum su arttırmak için bi dene istersen canım
Edadrmz Larakaya ibrahim saraçoğlunun tarifi varmış nette canım onu söylüyolardı bi bak istersen hatta doktorunada sorabilirsin
Edadrmz senayrtlk muhtemelen benimde ondan canım cünkü 2 hafta önce gittiğimde gayet normaldi herşey . Bende bu aralar tatlı dondurma vs cok abandım oruç tutmuyorum ama oruçlu gibi yedim boğazımı tutmam en hayırlısı galiba😂