hayalbahcem Tusami canm regl gecikirse mutlaka doktora git bebek yoksa kist olabilir. Bn 10 günlük gecikmede gittim. kist var çatlama olunca kendisi kaybolacak dedi kasık ağrılarım oldu bu süreçte acaba mı dedim ama değilmiş kist yaparmış. Ama ilk defa böyle ağrılar hissettim ve bıgün regl oldum ömrümde böyle bir ağrı görmedim test yaptırmamış olsam düşük mü yapıyorum derdim kusma bile oldu. O yüzden çok gecikmesini beklemesin kimse belki bebek olur diye varsa ztn çıkıyor.
Tusami hayalbahcem test negatif çıkınca zaten cuma günü İçin randevu aldım, adetliyken hormon testi yaptırayım diye, o güne kadar adet olursam ne ala , olmazsam ultrasonda görülür zaten
Melehat45 Tusami benimd bugün adet günüm ve adet sancılarım var ama hiç leke falan yok test yapmadım çok heycanlandim inşallah ikimizde güzel haberler alriiz
Ecrin_Su47 Tusami bnim de çok ağrım var ve hala adey olmadım bu ayın 13 de olmam lazımdı ilk defa uzadı ve yaşadığınız aynısını yaşıyorum ebem söyledim kist ola bilir dedi çünkü bnde öncesi de vardı zararsız olnlardan randuvu bulamadım bulursam gidecegim çok şiddetli ağrınız olsa sakın ilaç almayın doktorum özelikle söylemişti hemen acile git Allah korusun kistin patlar iç kanama geçirip ölürsün demişti sizde ne olur ne olmaz ilaç almayin ve doğruda gidin ihmal etmeyin çok geçmiş olsun
Tusami Ecrin_Su47 Sana da çok geçmiş olsun canım , ilaç almadım, bu gün adetimi bekliyorum, ara sıra adet ağrım geliyor gidiyor, cuma günü doktorumla randevum var, kist fln varsa çıkar ortaya, kasık ağrımda çok oldu bu ay
Ecrin_Su47 Tusami çok Teşekkür ederim inşallah kist değildir bebişitir 🤗o gün bna yazarsanız sevinirim 🤗 bnde uzun aradan sonra ilk defa adetim bu kadar gecikti ve kasik ağrısı miğde bulantısı vs vs yaşıyorum bakalım ne cıkıcak 😂
Tusami Ecrin_Su47 bir gün gecikme oldu, bu sabah peçeteye açık pembe geldi, devamını bekliyorum şimdi, adet olacağım ☹️
Ecrin_Su47 Tusami geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda sağlık hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲 bn hala aynıyım bu akşam test yapmayı düşünüyorum bakalım 😕