bahar_ayax Ceylan_Akd sabırsızlıkla bekliyorum bnde tekli sayılara düşmeyi son 74 gunumuz rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🐣❤️ inşallah
kuzeymomsss Ceylan_Akd bu geceden sonra bizde tekli sayılara düşüyoruz, tabi beyefendi erken davranıp gelmeye kalkmazsa🙈 rabbim hepimize sağ salim vaktinde kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
eso14 Ceylan_Akd benimde son 9 ve bugün sancım ve kasılmam çıktı. Bebekte kanalda 😂 Her an gelebilir heyecanı var üstümde
Arzucaglar Benimde son 9 canım 28 nisanda dogum olacak inşallah normal mi sezeryan mı olucak sın sen ☺️👼
Ceylan_Akd bahar_ayax daha dün cift rakamlara düşme heyecanı varken bugün tekli rakamlar zaman geçiyor aslında :)