Canan1994 kendi doktorunuz devlete geçtiyse hiç korkmayın bence . Bazı hastanelerde doktor ilgisizliği söz konusu ama ben bu dogumumda 3 ayrı devlet Hastanesi’ne gittim en çok kotulenen yerede ozeldekinden ekstra bı fark görmedim yani ilk doğumum özelde olmasına rağmen deli paralar harcayıp suratı beş karış hemşirelerle muhattap olmak zorunda kalıyordum