Eger sezeryan olacaksa(depent kilot bez)
-ped
-2 tane gecelik&iç Camaşır
-rahat terlik
-çorap
-peçete
-emzik
-süt pompası eger gerekirse öyle alın bulunmayacak bisey degil zaten.
-süt çayı veya damla
-hastaneden çıkarken giyecek rahat bi kıyafet de koyabilirsiniz eger gecelikle rahat edemem derseniz.
İstege göre makyaj malzemesi vs. Diye de eklersiniz
isterseniz.
Bebek icin;
-2 takım hastane çıkışı
-2takimda normal kıyafet almanızı öneririm bazen çabuk kirleniyor yada yere düşme vs. İhtimali oluyor.
-ağız mendili
-islak mendil
-kış ise doğum(Battaniye) yaz ise kundak
- emzik,biberon(Bazı hastanede kullanılmıyormuş)ben yine de koymuştum.
-Bez
Üstünü örtmek için yazma
Şimdilik aklıma gelenler bunlar faydalı olur inşallah 🤗