Bayan_melek Kızlar ben 15 haftaligim ama ilk haftalar folik asit çok icemedim bazen ictiysem bazen icemedim bi sorun olur mu yakinlarim bazıları hic içmemiş ama sapasaglam çocukları var sizce bi sorun olur mu ya
Ozdemiryksl Bayan_melek içinde folik asit ve b vit olan demir hapı var. Onu kullanabilirsin. Doktorun söyler canım
Aysun2834 Bayan_melek cnm herkes kullanamıyor bazılarında bulantı yapıyor 12.haftadan sonra zaten kullanılmıyor sen yine doktoruna söyle değerlerinde eksiklik varsa ona göre vitamin verir sana folik asidin fazlasıda zararlı çünkü
ikizlerimveannesi Bayan_melek ben de ilk haftalar düzenli içmiştim sonra bulantı ve kusma yüzünden uzun süre içemedim daha iki gün oldu vitamine başlayalı içinde folik de var 20haftalık hamileyim inşallah bir şey olmaz dua ediyorum🙏
Psikolog Almanya‘da doğum planlaması yaptığından itibaren içmek öngörülüyor ki çocuğa ön hazırlık olsun. Hamilelik bittikten sonra dahi kullanman öneriliyor içerisinde annenin alması gereken önemli vitaminler olduğu için. Ben 6 haftalıkken öğrendim hamileliğimi o tarihten itibaren başladım içmeye Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah.
ayaniz Bende en başlarda unutuyordum doktorum kesinlikle aksatma dedi.. 12 haftadan sonra bıraktık demir haplarına geçtik.doktorunla konus bu haftadan sonra vermez sanırım..