mhndshnm evet cok iyi bildiniz 2 defa kaybim var tekrarladı dusuklerim ust uste bundan dolayi vermiş olabilir mi embriyo disari atmasın diye kim görse ben bu ilaci içerken bunu neden içiyorsun diye tepki veriyor. Korktum hani o kadar kötü bir ilaç mı diye