NaimeYilmaz Maysaamoms5 Şimdi siz bu etikete girmek için Bebeğim menüsünde leylek görselinin altına tıklıyorsunuz değil mi?
NaimeYilmaz Evet bende de hata verdi. Geçici çözüm olarak: Önce Forum menüsüne tıklayın. Daha sonra en yukarıdan Bebek İsteyenler etiketine tıklayın. Ben sorunu iletiyor olacağım
Birminikcivciv NaimeYilmaz Naime hanım mesaj attım size ama görmediniz galiba son postumu siler misiniz.