Arkadaşlar merhaba. 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. İngilterede yaşıyoruz. Burda doktora ulaşmak imkansız. Hele kş hamileysen, çünkü hamileliği zaten doğal bir süreç olarak görüyorlar, 9 ay boyunca sadece 2 defa ultrason ile bakılacakmış sanırım, ve sadece ebeler ilgileniyormuş, doğumu bile sadece ebeler yaptırıyormuş. Demem o ki doktor imkanım yok, sizin tavsiyelerinize muhtacım. Aşırı derecede mide yanmam var. Ağzımda iğrenç bir metal tadı var. Hiçbirşsy yiyemedim son 3 gündür. Leblebi getirmiştim türkiyeden, azıcık leblebi atıyorum ağzıma, su içiyorum. Ölücem bu mide ağrısından, geğirmekten, yanmasından. Nolur yardım edin. Geçici bir şey mi? Hangi yemekler gıdalar iyi gelir? Gaviscon aldım burda marketten, azıcık iyi geldi ama tehlikeli değildir di mi? Siz de yaşadınız mı benzer mide yanmasını? Naapmak gerekir nolur birşeyler deyin bana😪🥺