Sinemmmmm58 Duy_gu muayenye gitmistimm dun bi bayana 37 haftalikken vermisler 38 de sezeryana alacaklardi
Duy_gu nazsimaova vermedi malesef o kadar kan aldılar anesteziye yolladılar şimdide normal yapacaksın diyor gitmicem daha oraya ya
Sinemmmmm58 Duy_gu oda perinatolojiydi canim dun bende prinatolojiye muayene oldum ama normal gebe polikinligindeki doktorlardan daha iyi ve dikkatliler keske hep oraya gitsem dedim
Duy_gu Sinemmmmm58 evet iyiler de bana ilk anesteziye falan yolladı kan aldı sonra normal yapacaksın dedi
Sinemmmmm58 Duy_gu canim eger normalde riskin yoksa ilk basta normali denerler zaten direk sezeryana almiyorlar cok risk varsa sezeryan yapiyolar ilk hamileligimde 2 3 gun normal dogumu beklediler sonrasinda suyum azaldigi icin direk sezeryana aldilar
Duy_gu Sinemmmmm58 bende taşikardi var canm ondan dolayı gidiyorm risk bölümüne sezeryan dedi kardiyak ama ilk