Ftshn Arkadaşlar prilamdan en doğru verimi nasıl aldınız? Ben geceden 2 tane içiyorum ama 3. İlacı ne zaman alsam gün içinde daha iyi hissederim onu bulamadım baya yorucu geçiyor 9 haftalık hamileyim
twinboymama Ftshn ben geceden iki tane alıyorum, bazen gündüz almak istiyorum ama aldığımda midem daha fazla bulanıyor etkş etmesi 3-4 saati buluyor🤦🏽♀️ yani gece 2 tane almaktan baska çare bulamadım ben henüz
Rmysa0308 Bunu bende merak ediyorum ya 2 tane içiyorum ama gün içinde halsizim sürekli ve arada bulantım oluyo
Ftshn twinboymama ya ben de öğlen saatinde 1 tane daha atıyorum ama akşama doğru cidden kötü oluyorum acaba gündüz almasam daha mı iyi bilemedim. Ya da aç tok mu fark ediyor çözemedim bir türlü
gorky Normalde sabahları tok karnına öneriyor doktorlar ve eczacılar ama yinede doktorunuza sorun isterseniz