Moonlight1 Seda5885 bana da 75 gram yüklendi Açlık 83 Saat 144 Saat 139 çıktı sizinki iyi çıkmış benimki galiba yüksek
kivicik Seda5885 ben de bugün yaptırdım , doktorumun kendi sınır olarak aldığı ölçütler bunlardı; Açlık: 92 1.saat tokluk:180 2.saat tokluk:150 Kendi doktorunuz zaten sizi yönlendirecektir🍀
Emossk Moonlight1 sizinki de çok yüksek değil dikkat et yemene içmene denir 180_185 çıkarsa ilk tokluk sıkıntı benimki oyle insülin kullanıyorum
Moonlight1 Emossk yaptırdığım labaratuvar olması gereken referans aralığını yazmamış ben de internetten 140 altı çıkması gerekiyor diye okudum bilmiyorum yüksek çıktı diye çok üzüldüm
Emossk Moonlight1 doktorum 185 kdr normal kabul ediyoruz sonrasını endokrinoloji ye yolluyoruz dedi muhtemelen size de dikkat et yemene içmene derler benimki 200lerde çıktı
Moonlight1 Emossk ben de Cuma güne gideceğim kontrole keşke benimki de öyle dese zaten bebeğin suyu fazla şeker kesin çıkar diyordu hemen şekeri tatlıyı kestim kendimce diyete girdim