Gnc27 canım 35te benimde sertleşme vardı ve nstde sancım kasılmalarım çıktı 1 cmde açıklığım varmış. Bebeğim doğum kanalına girmiş 37+3 gün aldık umarım o güne kadar gelmez🤲🏻 dinlenip geçmiyorsa bencede doktora git. Benim hala öyle oluyor fakat doktorum canını yakmıyorsa bir problem olmaz dedi. Benimde şuan toplanıp sertleşiyor birde devamlı kasıklarımda