Öncelikle Rabbime şükürler olsun 1yıl 1 ay sonra buraya böyle post açıyorum 🤲🌸 Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı saglıklı bi evlat İnşAllah 🤲
Hamileliğim çok yeni henüz 4 haftalık
Doktora normalde 5,6 haftalık olmadan gitmek istemiyorum ama 1 sene önce bi düşüğüm oldu 😔 o yüzden bi an önce gitmek istiyorum belki bi ilaç bişey verirler diye. Benim durumumda olan varsa bilgi verebilir mi gitmeliyim yarın doktora ilaç vs. Bişey veriyorlar mı düşükten sonraki gebelikte cevap verirseniz sevinirim 🌸 şimdiden teşekkür ederim 🙏