Kızlar merhaba 2 li testimde herhangi bir problem çıkmadı doktor hormon testi isteyip afp değerime baktı normalde 40 civarı olması gerekirken 80 geldi ve nöral tüp defekti riski çıktı doktor ultrasondan beynine sırt kemiğine baktı sıkıntı görmedi ama detaylı da netleşir dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum