Merhabalar ben 2 senedir evliyim çocuğumuz olmuyor gitmediğim doktor kalmadı ama hiç bişey yapmıyorlar (yasadıgım sehirde tek hastane var ve bi kaç doktor var onlarda dogru düzgün ilgilenmiyor) internette araştırırken hamile kalmak isteyenlerin klomen 50 mg kullandıklarını ve %80 işe yaradığını okudum. Bugün bende gittim aldım, kullanan varmı aranızda işe yarıyor mu ?