aren6161 ben bı hafta nst ye girdim bişey çıkmadı haftaya yani 38 de bekliyor doktorum tekrar. 36.haftamda 38 le uyumlu baş ölçüleri demişti dogum şeklini etkilermi diye sormuştuk ,eğer 38 e kadar gelmek isterse bebek normal yapılabilir çünkü kafada 40 haftayla uyumlu olucak sorun teşkil etmez ana 39 da 41 olacağı için bide kilosu da iyi diye seni zorlamak istemiyrm sezeryanı konusuruz dedi bu arada doktorum basından beri normal diretiyodu ben korkuyordum herhalde benim istediğim olacak😀