Kızlar herkese merhaba. Bu postu bu başlıkla açmayı çok istedim çok ama çok dua ettim….
Beni hatırlayanlarınız olabilir. 37. Haftada bebeğimin sadece 90 gr aldığını ve 35 haftalık gözüktüğünü, ağlaya ağlaya buraya aktardım. Ama burası öyle güzel bir platform Kİ yüreği güzel canım anne adaylarım destek oldu.. 🤍
Ama nasıl güzel destekler, tavsiyeler… 🤍
Bir sürü öneriler yazıldı motive edici yorumlar yapıldı. Ve bende bir anda içimden ağlamamın sırası değil. Varsa bi problem bunu aşmak zorundayım dedim. Doktorum maalesef çok korkutucu sözlerle kilosunun az olduğunu bir dahaki kontrolümde böyle olursa başka ilçedeki hastaneye sevk ediceğini, bebeğimin kan akışında sorun olabilir vs şeyler söyledi. O an o odadan nasıl çıktığımı bir ben bir rabbim biliyor. Gözlerim dolu dolu, donuk, kalbimi sanki biri sıkıyor…. Eve gidene kadar ellerimi öyle sıkmışım Kİ mosmordu. Girdiğim an hıçkıra hıçkıra ağladım. Tutamadım kendimi…..
Ama şimdi düşünüyorum da bebeğimi ve kendimi niye o kadar yıpratmışım diyorum. Aslında herşey bizim elimizde…
“ SABIR , DUA VE ÇABA 🤍
Buradaki güzel annelerimizin tavsiyelerini bir bir kendime not ettim. Ve bismillah diyip başladım.
Ve benim gibi bu süreçten geçen annelerimize belki motive ve fikir vermiş olurum 🤍
💜Sabahları mutlaka 2 tane haşlanmış yumurta ve booolcaaa kaşar peyniri tükettim.
💜 Çayı çok severdim ama bu süreçte bıraktım ve içmedim. Arada canım çekerse çok açık olmak şartıyla bir bardak içtim 😊
💜 Sabahları aç karna pekmez ve tahin içtim ayrı ayrı olarak.
💜 Bol bol portakal suyu ve muz yedim. 🤭
💜 aralarda kesinlikle aç kalmadım. Canım istemese de ceviz fındık ve kabak çekirdeği tükettim.
💜 Kırmızı et haftada bir kez tükettim. Beyaz eti de aynı şekilde.
💜 Süt ve yoğurt tükettim bol boool. ( sütten tiksindiğim zaman cicibebeyle tükettim🤭)
💜 Akşam yemeklerinde normal beslenip bebeğe kilo aldırayım derken kendim panda olmim diye fazla yemedim.
💜 Ve gece yatmadan önce süt yada meyve yiyip yatıyordum.
💜💜 Ve aralarda dinlenmek istediğimde ve yatağa geçtiğimde soluma yatmayı özen gösterdim 💜💜 (AKLINIZDA BULUNSUN )
Ve benim minik kızım 11 günde 400 gr alarak sınır kilosunu aştı 🤍 Doktorum böyle giderse 3 kilo doğar dedi. Sağlığı sıhhati çok şükür Kİ yerinde. Hatta gelmek için çabalıyor bugün öğrendim. Sancılarım çıktı. Ve her an gelmesini bekliyorum. Siz siz olun güzel anneler bu durumu yaşadığınızda pes edip üzülmeyin. Elinizden geleni yapıp gerisini bebişe bırakın. 🤍 ben o kadar kendimi üzüp yıprattığım için çok ama çoook pişmanım.. keşke sakin kalıp önerilen herşeyi öyle deneseydim. Ama annelik iç güdüsü işte… yüreğiniz el vermiyor 🤍
Ben ve eşim minyon yapılıyız sanırım bebişimde öyle olacak. 🤍 Genetik yönünü de aklınızdan çıkarmayın. Bana destek olan tüm anne ve anne adaylarından Allah Razı Olsun 🤍 Özelden durumumu unutmayan
@AlyaUrasmoms @Deniz2961 ve isimlerini unuttuğum diğer çiçeklerime çok teşekkür ediyorum 🤍🤍