3-4 dilim baklavaya eşdeğer ise neden baklava yedirmiyorlar? İçirilen sıvı direk glikoz.Ben tercih etmediğimi söyleyince doktorum açlık tokluk şekerine bakalım gerekirse yükleme yaparız madem deyince o yolu tercih ettim ve bir sorun çıkmadı yani boşuna glikoz şurubunu aç karnına içmemiş oldum.Uzun vadede zararlarını bilemeyiz bence bu kadar net konuşmak çok doğru değil.