Filizk Bebeğin ve annenin sağlığı için önemli bir şey. Bebeğin organlarından damarlarına kalbinden böbrek midesine kadar en ufak her şey inceleniyor. Olası aksi bir durumda tedbir amaçlı önceden yaptırmak daha iyi bence imkan varken. Ayrıca gidebilirsiniz bence ileride keşke dememek için. Arkadaşımın bebeğinin kalbinde problem vardı, detaylı da belli oldu ona göre tedavi uyguladılar. Önemli bir şey yani baya. Uzakda olsa gitmelisiniz bence bir sefer sonuçta.