Selam guzel anneler Rabbim nasip ederse 2.
Gebeligimi yasiyorum 15+1 haftaligim dogumum ekim 10 gozukuyor ama sezeryanli oldugum icin daha erken olur muhtemelen sizde durumlar nasil,kacinci gebeliginiz,cinsiyetler belli oldumu ve muhtemel dogum tarihiniz nedir gelin beraber bekleyip safak sayalım.😊😊😊