Merhaba arkadaslar ben 24 yasındayım 2-3 ay gebelik olmayınca doktora gittim klomen başlattı bugunde catlatma iğnesi yaptırdım progestan ve coraspin verdi ama benim kafam karıstı acaba cok mu erken basladım iğne ilaç mevzusuna yada bana ilerde sıkıntı yapar mı acaba bu tarz ilaçlar aklım karıstı biraz kendi haline mi bıraksaydım ne düşünüyorsunuz bu konuda bu ilaçların zararı var mıdır ki