Lylaars Kizlar az once lavaboya gittim af edersiniz benden gelmemiş de olabilir tam bilmiyorum ama bir kan lekesi gördüm lavabonun köşesinde sonra bakınca kendimde kan görmedim çok şükür yani sorun mu böyle bisey yaşayan vat mi
Deletedmom_110 Lylaars bende 26 haftalığım öyle bişey yaşamadım ama emin misin senin olup olmadığına senden önceki de yıkayıp çıksaydı keşke 🙄kan normal sayılmayan bişey ağrın falan varmı
mervemrv8 Kan gelmesi iyi bi şey değil canım genelde zorlanmadan iş yapmaktan vs oluyor düşük tehlikesi yarattığı için doktor ilaç verip dinlenme öneriyor. Ama sen kendinden geldiğinden emin de değilsin için rahat etmezse yine bi doktoruna görün istersen
Lylaars mervemrv8 yani ben vajinam da bazen çok baskı hissediyorum yürüyüş e başladım acikcasi günde 6 bin adım atmaya çalışıyorum belki benden de gelmedi benden gelse heralde tekrar gelir di değil mi
Lylaars mervemrv8 5 gün sonra ramduvum var ama devam eder se Allah korusun hemen gidecem acile Allah korusun tabi
mervemrv8 Lylaars yürüyüşten dolayı olacağını sanmıyorum belki senden önceki birine aittir, sen yine kontrole kadar kendini yormamaya çalış
mervemrv8 Lylaars canım bende de çok temizlik yaptığımda geldi bir iki damla ama aşırı küçük damlalar doktorum baktı bi sorun yoktu bebeğimde ama önlem amaçlı progestan ve iğne verdi bir hafta da dinlenmem gerektiğini söyledi. Tekrar etmedi zaten sonra da
Lylaars mervemrv8 Deletedmom_110 hayir cok şükür baktım sonra kanama da yok coo şükür korkudan çöpe baktım ped var mi diye orda da ped yoktu o yüzden daha coo korktum
mervemrv8 mervemrv8 Lylaars ben bir hafta dikkat ettim yine progestan kullanıyorum bu kontrolümde bırakıcam iğne iki kere yaptırdım sadece
Lylaars mervemrv8 yaaa ben doktora gideyim her ihtimale karşı söyleyeyim acikcadi yürüyüşe de çıkmadım bugun