Ilkhayat evet 1.ay muayenesine gittiğimizde doktor kendisi gördü. Hatta 1 kez ağlarken katıldı. Telaş yapmayın sakince bekleyin dedi. Gazı da zamanla geçecek, ilk bebek ve erkekse daha fazla oluyormuş bu gaz.
Bide bebeğim açken de ağlıyor. Tok ve gaz sancısı yoksa sessiz bir bebek, anne karnında bile çok hareketli değildi. Doktora gittiğimizde de randevu saatinden erken gideceğimiz için orda emziririm diye beslenme saatine dikkat etmemiştim. Doktor da gidr gitmez muayeneye alınca sonuç kaçınılmaz oldu